راه اندازی کافه رستوران ایتالیایی Lamia

اشتراک در ایمیل
اشتراک در فیس بوک
اشتراک در تلگرام

مکان پروژه:متل قو -شمال

افتتاح پروژه: اول فروردین 1401-کافه رستوران ایتالایی لامیا

ورود به دنیای ایتالیایی ها یعنی تجربه سخاوتمندی، فراوانی و غذاهای پر ادویه که خوب و ساده درست می شوند.ویژگی که در مورد ایتالیایی ها بسیار معروف می باشد، روحیه همکاری آنهاست.در ایتالیا مردم عاشق پاستا هستند. بعضی از خانواده ها خودشان با آرد و تخم مرغ، پاستای تازه تهیه می کنند که زمان پخت کمتری داشته و نرم و خوشمزه است.

شرکت هلدینگ D.f.c مشاوره ،طراحی، تجهیز، نصب و اجرای تمامی لاین های سرو غذا و نوشیدنی اعم از سنتی،ایرانی ملل،فرنگی، فست و فود کافی شاپ دسرهای مدرن فرانسوی،فینگرفود،ایتالیایی،سوشی و مدیترانه ای صبحانه تخصصی لاین سوخاری مطابق با استانداردهای بین المللی به جهت بهترین بهره وری در ارتباط با سرمایه گذاران یا کارفرمایان محترم رستورانی در خدمتتان می باشیم.یادآور می شود، در دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی تجهیزات سازه های ساختاری ماشین آلات صنعتی که سازنده آن  نیز می باشیم به جهت بازدید هلدینگ D.f.c آمادگی خود اعلام میداریم .این شرکت محصولات خود را با مجربتری مهندسین و دستگاه های مجهز طراحی و اجرا کند و تابحال توانسته با دهها شرکت معتبر در زمینه های ذکر شده همکاری و رقابت داشته باشد.

از بین پاستا های خشک، بهترین پاستا که روی آن با کمی گرد آرد پوشانده می شود، از گندم دورام تهیه می شود که به آن سمولینا می گویند. این پاستا باید طوری پخته شود که پس از پخت هنوز کمی سفت باشد.یکی دیگر از پر طرفدارترین غذاهای ایتالیایی انواع پیتزا با همان خمیر ترد و نازک ایتالیایی است. تهیه خمیر این پیتزا با آرد سمولینا مهارت یک سرآشپز حرفه ای ایتالیایی را می طلبد.

یک راه انداز حرفه ای رستوران ایتالیایی باید آشنایی کامل با فرهنگ زیبای ایتالیا و نیز طرز طبخ و سرو انواع پیش غذا، غذا، دسر و همچنین نوشیدنی های آنرا داشته باشد.

عکس های گرفته شده از کافه رستوران لامیا

فیلم های تهیه شده از پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *